德國地區聯賽:SV Eintracht Trier – KSV Hessen Kassel

德國西南地區聯賽 第五週
SV Eintracht Trier - KSV Hessen Kassel 
Moselstadion
賽果: 3:1 (1:0)
入場人數: 4.032 (30 作客球迷)
26.08.2016

呢場波官方宣佈「入場人數」有 4032 人,但望落都唔知有無 2000 人囉。話說 Trier 以套票方式去賣早前係德國盃對多蒙特既波飛,一買就要買三場主場(多蒙特加之後兩場聯賽)。今場波係對多蒙特後第一場主場聯賽,上場波就當然滿座,今場我估有唔少人係因為買左套票所以先睇埋。我地去到門口諗住買飛時,有人送左張飛比我地,咁就慳左六歐。

當日氣溫超過 30 度,熱到大銀幕都開唔到,比賽中途仲有飲水時間(以為香港先有)。主場既 Ultras 成場波都係太陽底下吶喊,熱到咁出哂汗都仲搭哂膊頭咁跳黎跳去。呢啲咁嘔心既事真係得男人先做得出。

作客球隊 Kassel 既球迷要坐起碼四個鐘車先到呢個球場。場波係星期五夜晚七點開波,即係佢地最遲兩點就要出發,但都有大約二十至三十個球迷在場。雖然上半場佢地一啲聲氣都無,下半場鼓手突然出現 (我估佢因為塞車遲到),即刻有返啲聲。

更多圖片