德國盃首圈:FC Homburg – VfB Stuttgart

德國盃第一圈 
FC Homburg - VfB Stuttgart
Waldstadion Homburg
賽果: 0:3 (0:0)
入場人數: 10.800

黎到睇德國盃其實有都啲葡萄,因為成個 Saarland 入面,只有 Saarlandpokal (州份盃賽)既冠軍先獲得德國盃參賽資格。上季決賽就係 Homburg 對 Elversberg,臨尾香飲恨。

呢一日我地睇完地區聯賽 Elversberg vs 賀芬咸二隊,休息一陣就過隔離鎮睇呢場德國盃首圈。我地個位可以睇到主場球迷同作客球迷區,作客球迷區震撼過主場區好多。作客區滿到有人企係樹林入面睇免費波!

大家就係當日係綠白色既主場區入面有塊黎自賀芬咸球迷組織既旗,就係果日開始,兩隊既球迷成立左好朋友,亦都成為大家既笑話。開波前主場球迷整左個 choreo,之後場波唔再關佢地事。

完半場前無耐,客區傳出「卜」一聲,然後出現紅色既光!果陣已經覺得好靚!半場休息完結前,客區掛上 Avanti Ultras 既大旗,球迷頭上亦有一塊紅白旗。身旁幾位即刻話,「get your camera ready」,因為大家知道會有好野睇。出現既唔只係普通既紅光 pyro,而係彩虹!!!!以為咁就完?之後佢地仲係咁開 pyro。我估佢地頭尾點左起碼三十枝 pyro!好在呢個球場無蓋,如果唔係啲煙會焗哂係球場入面,隨時連球場都見唔到!

點 pyro 既球迷如果比警察認到既話,有機會會被罰 Stadionverbot,即係會被禁止進入球場。我識一個人試過被罰一年 Stadionverbot。呢一年內佢唔可以去任何德國職業聯賽既賽事,比賽日佢唔可以離開德國。當年佢想睇佢隊波,只可以渣車去隣近國家再搭飛機去睇佢隊波係歐洲賽既作客賽事 ,果然係忠實球迷呀!

關於場波其實無咩好講,睇相最實際!